Wednesday, December 21, 2011

Kelas Terakhir Bagi Sem 1

            Ini merupakan kelas terakhir bersama Puan An Ne bagi semester 1. Macam tak percaya dah nak habis belajar...rasanya belum penuh ilmu di dada...kemudian pula nak menduduki exam semester 1 bagi paper SPM2102. Mudah-mudahan semuanya berjalan lancar. Tapi.... pagi ni berdebar-debar sangat sebab Midterm Test dimulakan jam 9.15 pagi dan berakhir jam 11.00 pagi. Ya Allah! Agaknya macam ni ler rasanya bila  dalam exam sebenar.
           Tugasan berkumpulan telah dibentangkan oleh setiap wakil ahli kumpulan berkenaan pembinaan aturcara pendaftaran pelajar dan pengiraan markah pelajar serta aturcara yang kreatif dan unik dalam bentuk PowerPoint. Di sini kita dapat berkongsi ilmu dengan rakan dari kumpulan lain yang berbeza idea bagi penghasilan aturcara yang telah dibina.Memang menarik dan satu pembelajaran baru yang di mana kita berkongsi ilmu serta Puan An Ne dapat memberi komen secara terus agar kami dapat memperbaiki kesilapan dan membuat yang terbaik. 
           Terima kasih kepada pensyarah atas ilmu yang dicurahkan kepada kami dan kepada kawan2 yang bersama dari awal hingga akhir telah memberikan kerjasama yang baik agar kita semua secara keseluruhannya dapat bersama-sama mencapai kejayaan yang terbaik. Amin...
        

No comments:

Post a Comment